1. Home
  2. Problemen met inloggen
  3. Veel gestelde vragen: Applicatie

Veel gestelde vragen: Applicatie

In dit artikel worden vragen over de Nmbrs applicatie beantwoord. Onder andere: onbekend IP adres en loonstrook wordt herzien.

Onbekend IP adres, er is een email naar u verzonden.

Logt u in op het salarisportal vanaf een andere locatie of computer? Dan kan het voorkomen dat u de melding onbekend IP adres ziet. U krijgt automatisch een e-mail toegezonden op het bij ons bekende adres. In deze e-mail vindt u een link waarmee u het IP adres kan toevoegen aan uw account. Zodra u het IP adres heeft toegevoegd aan uw account kunt u weer inloggen.

Loonstrook wordt herzien

Waarschijnlijk zijn nog niet alle administratieve handelingen voor de desbetreffende periode afgerond. Neemt u contact op met uw werkgever, zij kunnen u verder helpen.

Problemen met een @hotmail of @live email adres

Heeft u een @hotmail of een @live email adres? Soms komen onze e-mails niet bij u binnen of belanden ze in de spam box. U dient uw instellingen bij Hotmail / Outlook aan te passen. Log in bij Hotmail / Outlook, klik op het tandwielpictogram naast je gebruikersnaam rechtsboven en vervolgens op “Meer e-mailinstellingen”

1) Ga naar “Veilige en geblokkeerde afzenders” onder “Ongewenste e-mail voorkomen”.
2) Klik op: “Veilige afzenders”.
3) Voeg de domeinen email.nmbrsapp.com en login.nvesalaris.nl toe aan de lijst van “veilige afzenders en domeinen”.

Wachtwoord vergeten

Let op, het is mogelijk dat er wordt aangegeven dat het IP adres onbekend is. Als dit het geval is kijk dan onder “onbekend IP adres”

 

Invalid token

De activatie link is 24 uur geldig. Indien u niet binnen 24 uur uw account heeft geactiveerd, krijgt u de foutmelding: Invalid token. Neem contact met ons op om een nieuwe link te ontvangen.